M-am intors acasa adversar… :(


Un moment important pentru mine! Inceputul unui nou sezon! Si nu oricum pentru ca uneori trebuie sa iti iei soarta in propriile maini!
Pentru ca toti prietenii mei sau ai rugby-ului si nu numai, erau obisnuiti sa ma vada in culorile Farului.

Voi fi aspru cu mine si nu voi incepe prima data sa scriu cum a fost sa joc pentru prima data impotriva Farului. Ma voi intreba cand voi reveni pe teren in toata puterea. Atat pentru mine. Acum pentru voi; fost un moment special pentru mine. Pentru ca acolo am petrecut ani grei, ani frumosi si indiferent de prezent, trecutului trebuie sa ii pastram amintirea!

Voi face cateva legaturi cu inceputurile pentru a avea un final in prezent. Cand a inceput transformarea clubului constantean am ramas trei baieti! Am fost chemati in sala de sedinta si cu un aer superior am fost intrebati despre conditii.
Cum a fost, ce ne dorim. La inceputul discutiei am fost intrebati daca dorim o bautura! Noi umili am refuzat si a venit comentariu ‘Se vede ma ca nu au avut’. Mi-au ramas in memorie aceste cuvinte!

A venit prezentul, am intrat ferm in teren si mi-am facut datoria fata de persoanele care si-au pus sperantele in mine! Am inceput pledoaria cu urmatoarea fraza; e un meci special hai sa-l face si mai special cu o victorie!
Voi termina cu: ‘se vede ca avem o echipa mai buna’!

Leave a comment