Flamand …


Mereu suntem pusi la incercare…
Atunci cand am crezut ca necazul m-a ocolit…am crezut ca voi razbate dupa o lunga perioada dar poate am fost pus la incercare, si prin acesta incercare am vazut ca pot ajunge in varf.
Acolo unde e aerul rarefiat, acolo unde trebuie sa fii puternic si stapan pe tine.
S-a terminat un capitol, incepe altul! Incepe un capitol pe care ma apuc sa il ‘scriu’ dupa 10 ani. Nu vreau alti 10 ani, ci vreau performanta! Vreau ‘file’ pline de sudoare, munca de calitate si rasplata pe deplin! Doar noi putem sa o facem si simt ca avem tot ce ne trebuie aici la Timisoara sa ne indeplinim visele. Fiecare cu ale lui. Dar rezultatul sa fie unul comun!
Sunt ‘flamand’ de performanta! Voi juca si voi striga tare de tot Hai TI-MI-SOA-RA!!!!

3 thoughts on “Flamand …

  1. Mult succes în noul sezon.
    Sezonul acesta de Superligă va fi mult mai interesant. Deși sunt tocmai din partea cealaltă a țării (Brăila), sper că Timișoara va câștiga titlul.

Leave a comment